Renault Megane 1.9 dci (120 hp)
Detaily o vozidle
Rok výroby:2005
Palivo:Diesel
Karoséria:Hatchback
Prevodovka:Manuálna (6 st.)
Stav tachometru:280 000 km
Nájazd s vozidlom:100 000 km
Spotreba:5,3 l/100 km
Interiér a exteriér
Keď som auto kupoval pred tromi rokmi tak som nevedel že sa mi po čase až tak zapáči.
Zo začiatku sa mi nepáčil zadok auta no neskor som pochopil že tá vypuklina ma čo to do seba proste väčší kufor inak zvonku ako auto každé iné.
Mám najvyššiu výbavu a dosť som si na to zvykol, špeciálne na bezkľúčový systém ktorý je úplne premakaný. Mam rád prist k autu dotknúť sa kľučky a auto sa otvori, potom si sadnem, stlacim tlacitlo štart a kým auto samé naštartuje, tak ja sa vklude priputam, no čo poviem navykova vec. Podotýkam kľúče mam stale vo vacku takze odpada čas hľadania a lovenia kľúčov.
Sedenie je trochu vyššie no pohodlné aj na dlhé trasy.
Rádio postačujúce na bežné počúvanie.
Vcelku sa mi páči aj dažďový detektor alebo automatické zapínanie svetiel.
Inak povedané super a hlavne ekonomické autíčko.
Motor a prevodové ústrojenstvo
Mám 120 koňovú verziu tá ma síce menší výkon ako 130, ale zato asi o pol litra menšiu spotrebu ja jazdím bežné okolo 5 litrov čo je úplne súper na také auto.
Prevodovka je 6-stupnova zo zatahom od 1200 otáčok. Pri rýchlosti 130 km/h na 6 toči okolo 2200 otáčok čo zaručuje kultivovaný chod.
Takže motor úsporný a hlavne spolahlivý keďže auto už má nabehané skoro 300000 km.
Podvozok, brzdy a riadenie
Podvozok klasický francúz – mäkšie a trocha hopsavé 🙂
Brzdy spolahlivé a riadenie na môj vkus celkom presné.
Poruchy a skúsenosti
Za tri roky som mal problém s oknami, teda vodičovým – výmena motorčeku (zatečenie vody do dverí a vyhorenie motorčeku).
Inak klasika na vek auta ako tyčky riadenia a pružiny.
Inak auto bez porúch a úplná spokojnosť stále jazdí ako nové, človek by neveril že uz bude mať 10 rokov a toľko nabehaných kilometrov.
Spoľahlivosť Bezklucovy systém Ekonomickosť |
Občasné problémy s elektronikou |
Hodnotenie
Galéria