BMW X3 2,0 D (130 kW)
Detaily o vozidle
Rok výroby:2009
Palivo:Diesel
Karoséria:SUV
Prevodovka:Automatická (5 st.)
Stav tachometru:195 326 km
Nájazd s vozidlom:30 000 km
Spotreba:6,9 l/100 km
Interiér a exteriér
Bmw x3 má kvalitne plasty ktore pri jazde nevrzu. Auto ma pohodlne sedadla, vodič a spolujazdec ma dost placu okolo seba. Spolujazdci vzadu to maju troska horsie maju tam menej placu.
Interier na svoj vek ma dost zastarali ale kvalitný. Moje prve bmw 3 E46 rok 2000 malo taký istý interier ako moja sucastna x3jka. Výhodou je velký priestrnanný kufor.
Exterier je dynamicky a pekný. Bočne nášlapy suu stýlove ale velmi neprakticke.
Motor a prevodové ústrojenstvo
Motor s objemom 1995 ccm s maximálnym výkonom 130 KW pri 4000 ot/min. Motor je bez uprav dost silný a výkonný. Pri zvýšení výkonu zacne troška viac dýmit ale to asi pri kazdých automobiloch.
Radenie prevodových stupnov je krasne plynulo bez trhania.
Podvozok, brzdy a riadenie
Podvozok je dost tvrdý nakolko je to skor mestske SUV je na nom citit kazdá jama ci hrbol.
Na ceste drzí ale pekne.
Účinnosť brzd je velmi dobrá stači jemno stlačit brzdový pedal a auto stoji.
Riadenie je preposilované a dáva vedieť o dianí na vozovke len veľmi málo.
Poruchy a skúsenosti
Na mojej x3 nemám dobre skúsenosti pri 165 000 km výmena trisiek a palivoveho cerpadla. Pri 189 000 km výmena žhavičov a riadiaca jednotka žhavicov. Pri ojazdení zadných pneumatik sa pri zakrute zapina DTC . Obcas sa mi rozviecuje kontrolka zhavenia chyby mi nevedia odstranit ani autorizovanm servise auto ale ide normalne ako ma ale nic prijemne ak vam svieti na palubnej doske kontrolka… inac som zatial auto nemal problem.
spotreba konfort priestranosť kvalitne interierove plasty pohodlne sedenie radenie prevodových stunov výkon motora |
udržba troška hlučnejši motor chýba tomu modernejsia navigácia pri xdrive nemozu byt zjete pneumatiky |