Seat Cordoba 1,9 Tdi, 81 kW, M5, 5dv.
Detaily o vozidle
Rok výroby:1999
Palivo:Diesel
Karoséria:Sedan/Liftback
Prevodovka:Manuálna (5 st.)
Stav tachometru:360 000 km
Nájazd s vozidlom:100 000 km
Spotreba:5 l/100 km
Interiér a exteriér
Dizajn ,ktory vysiel z liniek v roku 93 je po 21 rokoch,myslim stale v kurze co sa tyka exterieru,interier uz bohuzial dycha pravekymi tvarmi,ale v skratke vsetko mate po ruke,vsetko na dosah a vo vybave GT je to stale auto ,ktore ma skratka bavi.V mojej vybave sa nachadza palubny pocitac,klimatizacia samozrejme manualna,elektricke okna,zrkadla central na dialku s fabrickym alarmom a domontovane webasto thermo top C.Auto ma obrovsky batozinovy priestor.
Motor a prevodové ústrojenstvo
Motor Tdi 81kw je naozaj jeden z najvydarenejsich motorov s ktorym mam velmi dobre skusenosti ,nepoviem,ze je nekazovy ale poznam motory ,ktore sa kazia urcite viac.Preplnany turbodiesel s priamym vstrekovanim ponuka viac nez slusny tah zacinajuci na 1500 ot.min a konciaci niekde v hranici 3750ot.min s tymto motorom sada jazdit svizne a usporne zaroven. Prevodovka je na svoj vek tiez vo velmi slusnej kondicii no radenie je nepresne a draha radenia pridlha no netreba vela treningu a clovek si jednoducho zvykne.
.
Podvozok, brzdy a riadenie
Podvozok je velmi jednoduchy a nenarocnemu cloveku postacujuci,nie moc komfortny ale tlmi nerovnosti ako ma ,pri obycajnej starostlivosti ,ktora mimochodom neziada narocne opravy ani na robotu ani neskodi penazenke vydrzi kadeco.Riadenie je presne ,som s nim spokojny.4x kotucova brzda ,zabrzdi kedy ma, myslim ze na svoj vek nemam brzdam co vytknut.
Poruchy a skúsenosti
Merac hmotnosti vzduchu(maf)
Servo riadenie (tesnost)
Volnobezka alternatora
Variabilita turba(natacanie lopatiek)
Skusenosti s tymto modelom su pozitivne ,keby si mam to auto kupit este raz ,s radostou to spravim.
Vyborny motor, Spolahlivost, Obstaravacia cena Dobre ceny jazdeniek |
Menej miesta vzadu pre cestujucich Historicka palubovka s nasvietenymi budikmi |