Volkswagen Passat B5 1,9 TDi (81 kW)
Detaily o vozidle
Rok výroby:1998
Palivo:Diesel
Karoséria:Kombi
Prevodovka:Manuálna (5 st.)
Stav tachometru:264 000 km
Nájazd s vozidlom:65 000 km
Spotreba:5,5 l/100 km
Interiér a exteriér
co sa tyka interieru velmi pohodlny a luxusny, ked som do neho sadol prvykrat som sa tesil ake ma parádne auto, velke, priestrane, dostatok miesta na odkladanie somarin,penazi,kondomov a pod. predne okna v elektrike, spatne zkradla takisto a k domu bolo predoslym majitelom dopasovane SONY radio ktrre uplne ladilo k modro-cerveno svietacej palubovke,no proste parada…. co sa tyka exterieru tak malo mensie kozmeticke chyby , bolo na niektorych miestach hrdzave ale hrdza sa nerozsirovala dalej ani po roku a pol co bolo pekne od neho. kedze som mal kombi tak to malo velku rit a vdaka slabsemu raidu sa horsie otacalo ale nato som si zvykol bez problemv. v celku celkom pekne auto az na tie plastove predne svetla ktore neboli číre ale žlté, brúsil som ich tempo pastou a bolo to lepšie 🙂
Motor a prevodové ústrojenstvo
Motor bol velmi spolahlivy , nizka spotreba , nizka hlucnost zo zaciatku a to mal uz 260. tis. km bez problemov zvládal kopce aj predbiehanie 81kW rotačka začala štrajkovať až ked som jazdil usporne nejaky ten cas co mi zacalo pekne zasierat turbo… kedze som o tom nevedel tak som si kupil repasovane turbo z polska za 200 e ktore mi podrzalo par mesiacov ale sa mi znicilo koli tomu ze mi ho niekto sabotoval…. hodil pred turbo akysi plech a uplne vybrusilo mi lopatky vzduchu. a tak som vycistil stare turbo a dodnes na nom chodim a zase ho niekto sabotoval a nastastie som to odhalil vcas a vybral som dany predmet von a odvtedy piska tak zaujimavo 😀 jedine co som menil na agregate tak rozvody lebo som si nebol isty ci boli vymenene ci nie, a filtre a pravidelne olej… inak motor slapal ako hodinky stale na rovnakej spotrebe.. ked som siel pianko tak 5.5 a ked som tlacil tak 6.5L/100km
Podvozok, brzdy a riadenie
stara dobra 12 prvkova predna naprava jazdila znacny cas bezchyby, sice maly raid ale spokojnost s jazdenim. Postupone sa na nasich cestach uplne vytlkla.. tak som si objednal nejaku tu cinu z nemecka za 115 eur a pomenil som kriticke ramena a riadenie a odvtedy je takmer ticho (nechcel som vela penazi do auta tlacil lebo je z anglicka a papiere mi skoncili davno 😀 ) ale zvladalo to aj tazsi teren (hlavne suchy koli takzemu agregatu) ale aj po oranine som siel. brzdy zo zaciatku prefektne sli ale kedze som zanedbal udrzbu tak sli cim dalej tym horsie tak som pomenil co som mohol a vedel ale bol na nich spolah az do poslednej chvile ked som dole braniskom ich prehrial a zadne koleso mi brzdilo aj ked som siel hore kopcom tak sa mi stala z kvapaliny para a akosi totalne zmekol brdzovy pedal 😀 … co sa tyka riadenia velmi citlive a silne servo akurat ze dost maly raid to auto malo
Poruchy a skúsenosti
zanasanie lopatiek turba (trebalo auto riadne prevetrat)
vole prednej napravy
velmi dobre auto aj na extremene situacie ked som napr. potreboval prebrodit rieku 😀
Nizka spotreba komfort automaticka klima ceny dielov od ruky priestranne a pekne auto vyborne na dialnice |
Zlozita a neraz aj draha predna naprava starostlivost o turbo vysoka cena jazdeniek |
oriemer ,dobre